Marketing onlineoptimizare seo pt bing

Bing este gigantul adormit al lumii SEO. Pâna la sfârsitul anului 2018, Bing avea 8,36% din cota de piata a motorului de cautare! Si nu pare sa se opreascain curând. Platforma a crescut si continua sa creascainintreaga lume. Aceasta schimbare mica, dar semnificativa, a creat o noua oportunitate pentru SEO.

Asa ca va voi arata cum sa profitati de aceasta schimbare in acest ghid de SEO Bing.

Este traficul SEO Bing valoros?

Multi oameni de SEO simt ca aceste cautari pe Bing nu sunt la fel de valoroase ca si cautarile pe Google.

Nu sunt sigur de ce ar fi asa. Suntinca oameni, nu? Din experienta mea, sunt la fel de valoroase si chiar depasesc Google. Asa incat am sapat putin in date si statistici si am gasit:

Traficul provenit de la Bing:

  • Are o rata de respingere mai mica
  • Viziteaza mai multe pagini
  • Petrece mai mult timp pe site
  • Se aboneaza la lista mea mai mult
  • Face clic pe mai multe linkuri de afiliere

Marele SEO Advantage pe Bing

Cel mai bun lucru despre schimbare este – oamenii urasc schimbarea. Schimbareaimpinge oamenii din zonele lor de confort si oamenii sunt conectati pentru a evita acest lucru. Deci, pentru cei care doresc sa evolueze cu schimbare, exista o mare oportunitate aici.incepând cu anul 1998, SEO se axeaza exclusiv pe site-urile de rangin Google. Asta e doua decenii de concentrare pe o singura platforma!

Acest lucru a facut ca rezultatele cautarii Google sa fie extrem de competitive.in acel moment, Bing a fostin mare parte ignorat. Si SEO stergeincercarea de a-siimbunatati clasamentul Bing spunând …

„Daca te ocupi binein Google, vei fi de asemenea binein Bing”. Dar este cazul?

Ei bine … nu destul:

Algoritmii lor sunt remarcabil de diferiti.

Doar comparati rezultatele cautarii pentru acelasi termen si veti vedea rapid ce vreau sa spun. Este important saintelegeti aceste diferente-cheie pentru a profita de Bing la maximum.

Instrumente si resurse gratuite pentru comerciantii Bing

Spre deosebire de Google, Bing este prietenos SEO. Acesta ofera o serie de instrumente gratuite care va ajuta sa intelegeti si sa utilizati algoritmul lor.

# 1 – Regulile Bing pentru webmasteri

Citirea Regulamentului Bing Webmaster este cel mai rapid mod de a te ridica la viteza.

Vetiinvata toat ce e bine sa faci si sa nu faci cu privire Bing SEO.

Nu este asa de lunga / complicata ca liniile directoare Google, deci nu va lua mult timp sa cititi.

# 2 – Instrumente pentru webmasteri Bing

Instrumentele Webmaster Bing sunt superbe!

Daca nu ati instalatinca in site-ul dvs., faceti-o acum.

Acesta ofera o suita minunata de instrumente, inclusiv un explorator de backlink!

De asemenea, puteti vedea exact …

  • Cu ce ​​cuvinte cheie va clasificati
  • Cum indexeaza site-ul dvs.
  • Diagnosticati problemele si multe altele

Ca de acum, veti primi, de asemenea, 100 de dolari de credit publicitar gratuit cu care sa te joci.

# 3 – Bing SEO Analyzer

Analizorul de site-uri Bing este de asemenea un instrument excelent pentru a descoperi … mai ales daca paginile dvs. urmaresc cele mai bune practici Bing SEO.

Doar introduceti URL-ul tau vei primi o lista de sugestii pentru a itiimbunatati clasamentul.

# 4 – Kitul de instrumente Microsoft SEO

Mai mult de un instrument necunoscut gratuit Microsoft SEO Tool Kit

Aceasta este o aplicatie desktop care scaneaza site-ul dvs. pentru a gasi probleme SEO.

Este foarte usor de folosit si este gratuit 100%!

# 5 – Bing Webmaster Blog

La fel ca Google exista si un blog Bing Webmasters

Aboneaza-te!

Unele posturi sunt de fapt destul de distractive si au adesea nuggeturi de aur!

# 6 – Blogul de calitate Bing Search

Imaginati-va daca Matt Cutts si echipa de cautare Google / anti-spam au publicat un blog

Imaginati-va daca pe acel blog arimpartasi ceea ce auincercat si au testat.

Bing face exact asta!

Blogul pentru calitatea cautarii ofera câteva perspective uimitoarein lumea cautarii.

# 7 – Contactati echipa Webmaster Bing

Ultimul, dar nu cel din urma.

Poate unul dintre cele mai bune instrumente : abilitatea de a contacta echipa de webmasteri Bing.

Deci, daca site-ul dvs. are probleme sau este lovit pentru orice motiv puteti lua cu usurinta o legatura directa cu echipa pentru a rezolva lucrurile.

Bing Ranking Factors – Ghidul complet

Deci, ce face ca Bing sa tacain centrul sau?

 

Iata o lista a celor mai importanti factori de clasificare Bing

 

Sa aruncam o privire mai atenta la fiecare dintre aceste puncte –

# 1 – implicarea utilizatorilor este foarte importanta

Unul dintre cele mai puternice semnale din Bing este implicarea utilizatorilor.

Ei masoara acest lucru printr-un termen cunoscut sub numele de „pogo sticking”, care este atunci când cineva efectueaza o cautare, face clic pe un rezultat si apoi face clicinapoi pentru a reveni la rezultatele cautarii.

Deci, daca o multime de oameni viziteaza site-ul dvs. din rezultatele cautarii si faceti clic pe butonul „înapoi”

Acesta este un indiciu clar al implicarii necorespunzatoare a utilizatorilor fata de Bing.

Cu toate acestea, daca o multime de oameni viziteaza site-ul dvs. din rezultatele cautarii si nu seintoarce la ele pentru a continua cautarea – Acesta este un semnal foarte puternic.

# 2 – Rata de clickuri conteaza

De asemenea, Bing masoara ratele de clicuri din paginile cu rezultatele cautarii.

Ei folosesc aceste date combinate cu datele de implicare a utilizatorilor de mai sus pentru a-siimbunatati rezultatele.

De exemplu: (toate lucrurile fiind egale)

Daca pozitia # 1 primeste o rata de clic de 20% dar pozitia # 2 primeste 40% – Acesta este un indiciu clar ca rezultatul # 2 este mai relevant. Aceastainseamna ca trebuie sa va scrieti titlurile si descrierile cu oameniiin minte. Dar, de asemenea, trebuie sa fii specific cu cuvântul cheie. Gânditi-va la momeala bazata pe cuvinte cheie.

# 3 – semnalele sociale conteaza

Exista o multime de dezbateri asupra faptului daca semnalele sociale influenteaza clasamentul de cautare Google.

Va pot spune categoric cu siguranta de 100% – ca o fac.

Le-am folosit pentru a ne clasificain mod consecventin ultimii 2 ani.

Deci, mai degraba decât sa va prindetiin dezbaterea de schimbare, trebuie sa faceti semnale sociale ca parte a strategiei dvs. de SEO acum. Acestea afecteaza clasamentul dvs. atâtin ​​Bing, cât siin Google.

Dar Bing se bazeaza mult mai mult pe semnalele sociale decât Google.

Ar trebui sa folositi acest lucruin avantajul dvs. si veti vedea beneficiiin ambele motoare de cautare.

# 4 – Autorul Bing

Google a prezentat (si apoi ucis) Autoritatea, permitând oamenilor sa revendice continutul pe care l-au scris. Acest lucru ainsemnat ca Google ar putea determina cine sunt adevaratii experti din orice domeniu dat. Dat fiind faptul ca au ucis autorul pentru moment (darinca urmaresc cine este prin entitati si date de schema). Bing a avut si versiunea proprie de autori dupa ce au integrat instantanee verificate Klout. Dar Klout este si acum mort. Deci, ar trebui sa profitati de avantajele paginilor Bing legate de pagini -Doar adaugati toate profilurile si apasati butonul de verificare.

Usor!

# 5 – backlink-urile sunt mai putin importante (darinca importante)

Link-urile nu sunt tinute atât de mult ca Google. Dar, eiinca joaca un rolin SEO Bing. As recomanda sa continuati sa creati linkuri catre site-ul dvs. Acesta va va ajuta pe majoritatea motoarelor de cautare. Dar acordati o atentie deosebita miscarilor lui Bingin urmatorii câtiva ani.

# 6 – Textul de ancorare este mai important

Bing pune accentul mai mult pe utilizarea textului de ancorare decât Google face. Daca doriti sa clasati pentru „Blue Widgets” aveti nevoie de linkuri care utilizeaza textul de ancorare „Blue Widgets”.

Bing nu este la fel de bun ca Google la potrivirea cuvintelor cheie.in timp ce Google se descurca bine cu recunoasterea sinonimelor si a contextuluiin jurul unui cuvânt cheie, Bing are nevoie de hranirea cu lingurita. Riscul este ca peste optimizarea textului de ancorare se va opri filtrul Google Penguin. Deci, trucul este aici … Asigurati-va ca legaturile provenite de la site-uri cu autoritateinalta se concentreaza pe ancorele exacte!in timp ce ceilalti folosesc un amestec de termeni de ancorare. Acest lucru va va permite sa va pozitionatiin Bingin timp ce evitati Google Penguin.

# 7 – Domeniul cuvintelor cheie

Având cuvântul cheiein numele dvs. de domeniu va va ajuta sa va pozitionati mai usorin Bing. Nu este critica, ci ajuta. Cu toate acestea, Google are un filtru pentru numele de domenii de potrivire exacta. Deci, este mai bine sa utilizati un domeniu care include cuvântul cheie, dar nu este o potrivire exacta. Singura problema cu asta este …

# 8 – Autoritatea de pagini este mai importanta

Celalalt lucru pe careil veti observa când comparati rezultatele de cautare Google si Bing – Bing nu plaseaza prea mult pe backlink! DAR: Are loc greutate pe autoritatea site-ului. Este mult mai greu sa clasificam un domeniu nouin Bing decâtin ​​Google. Având un domeniuin vârsta va va oferi un piciorin plus fata de rezultatele lui Bing. Deci, daca aveti un domeniu mai vechi care include cuvântul dvs. cheie – sunteti de aur! Daca aveti doar un domeniu mai vechi,incaintr-o pozitie puternica. Unde nu vrei sa fii este cu un domeniu nou nou.

# 9 – PageRank este irelevant

PageRank este o masuratoare a autoritatii createin primele zile ale Google. Nu este la fel de relevanta cum a fost si nu a fost actualizata de mult timp. Cu toate acestea, este important sa retineti: Google PageRank nu pare sa aiba nicio corelare cu clasamentul Bing SEO.

# 10 – Densitatea continutului si a cuvintelor cheie este importanta

Bing prefera site-uri care au mai mult continut unic. El pune o valoare mult mai mare pe un continut mai angajat decât continutul mai scurt. Trebuie sa alimentati Bing cu cuvântul cheie pentru care doriti ca pagina dvs. sa rankeze.

Este mult mai bine sa va concentrati pe 1 pagina pe cuvânt cheie cu Bing. Dar, din nou, fiti atenti sa nu va considere Google Panda continut duplicat. Bingincearca, de asemenea, sa elimine continutul duplicat la punctul indexarii. Continutul redundant este recunoscut si eliminat din paginile cu rezultate ale cautarii. Dar poate fiinca disponibilin index.

# 11 – Structura si codul site-ului sunt importante

Bing ofera câteva sfaturi interesante despre structura si codarea site-ului.in primul rând, ei recomanda ca acest continut sa fie organizat aproape de suprafata. Cu alte cuvinte, niciun continut nu trebuie sa fie mai mare de 3 clicuri distanta de pagina principala. De asemenea, ar trebui sa utilizati un flux larg de structuri specifice. Deci, puteti merge cu: SEO> Link Building> Strategii sau Gradina> Mobilier> Scaune. Acest lucru va face Bing fericit cand vine vorba de factorul de clasificare a structurii site-ului.

# 12 – Optimizarea generala la fata locului

Optimizarea la fata locului este similara pentru Bing SEO, asa cum este la Google.

Vreti sa va asigurati ca utilizati:

  • Titlul Meta
  • Etichete de descriere
  • Cuvânt cheie cu potrivire exacta.

Bing pune un accent deosebit pe etichetele de titlu, dar pastreaza semnalele de implicare a utilizatoruluiin minte. Ar trebui sa aveti doar o eticheta H1 pe pagina pentru a stabili subiectul principal. Apoi utilizati etichetele H2 si H3 pentru a vorbi despre subtipuri. Este, de asemenea, de remarcat faptul ca uneori Bing va schimba descrierea meta cu eticheta dvs. H1in rezultatele cautarii, astfelincât sa fie creativa cu titlurile dvs. Nu va bazati doar pe titlurile cu potrivire exacta.

# 13 – HTTPS nu face parte din factorii de clasare Bing

Google a anuntat recent ca HTTPS este acum folosit ca un semnal de clasare. Desi una foarte minora. Directorul de program Bing Lead, Vincent Wehren, a spus ca HTTP-urile nu reprezinta un factor de clasificare. Ei nu vor sa seincurce cu clasamente pe baza unui factor care nu are nici o relevanta reala.

 

Cum sa obtineti indexarein Bing

Recent, Bing a anuntat ca,in loc sa stea si sa astepte ca pagina dvs. sa fie accesata cu crawlere … De fapt, puteti trimite URL-urile dvs.in motorul de cautare pentru accesarea cu crawlere si apoi pentru indexare.

Sa aruncam o privire rapida asupra moduluiin care trimiteti URL-urile dvs. Acesta este un proces foarte simplu – trebuie sa utilizati functia „Trimiteti URL-ul” care poate fi gasitain sectiunea „Configurati site-ul meu”in Instrumentele Google pentru webmasteri. Sau, alternativ, puteti utiliza metoda „Trimiteti API URL”.in orice caz, utilizarea noilor instrumente de prezentare Binginseamna obtinerea site-urilor indexate rapid.

 

Penalizarile Bing

Nu stim prea multe despre sanctiunile lui Bing. Ceea ce stim cu siguranta este ca sunt o bestie mult mai prietenoasa decât Google. Cu siguranta nu exista actualizari nebunesti si alb-negre pentru a face fata aici!

 

Filtrul de spam spam Bing

Echipa Bing Index Quality a publicat câteva articole care merita citite –

  • Filtrarea legaturilor de calitate slabain Bing SERP
  • Filtrarea spam-ului Web
  • Filtrarea spam-ului MGC

Acestea va prezinta exemple concrete de studii de caz cu multe detalii despre fiecare actualizare.

Este foarte important sa ramâneti pe partea de sus a profilului de link-uri de iesire. Asigurati-va ca va conectati numai la site-uri curate si conexe, altfel Bing va va pedepsi serios.

Legarea reciproca va va face probleme. Daca aveti experienta cu site-urile de rangin Google, veti sti sa evitati aceasta practica. Metodele de detectare a spam-urilor SEO de la Bing sunt cu mult mai mult decât cele ale Google.

 

Cum sa verificati daca aveti o pedeapsa Bing

Bing va permite sa vedeti daca site-ul dvs. are o pedeapsa. Accesati Instrumentele Google pentru webmasteri Bing. Faceti clic pe „Instrumentul de rezumat”, apoi consultati sectiunea „Starea site-ului” – daca se afiseaza Blocat: Da – site-ul dvs. a fost penalizat.

Daca acesta este cazul, aruncati o privire la acest post pentru a iesi din caseta de penalizare.

Verificati propriile date si decideti daca Bing SEO merita. Stiati ca aproape 10% din toate cautari se fac cu Bing? Miliarde de oameni cautain fiecare luna siii ignorati! Puteti utiliza aceasta parte a ghidului pentru a incepe sa lucrati la optimizarea site-ului dvs. pentru Bing SEO.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment