SEO

(articol tradus de pe www.link-assistant.com)

Pentru echipa SEO PowerSuite, Expoziția de Prestare de Sercivii de Marketing de anul acesta a reprezentat o delectare din toate punctele de vedere. În primul rând, am avut ocazia de a-i cunoaște personal pe mulți dintre utilizatorii noștri. În al doilea rând, am auzit numai lucruri bune despre SEO PowerSuite de la vorbitori ce ne-au menționat în workshopuri și prezentări.

Nu în ultimul rând, am putea spune că am învățat mai multe despre noile tendințe în SEO decât am învățat pe tot parcusul anului trecut.

Evenimentele de genul SMX îți lasă impresia unei călătorii în timp care îți face pielea de găină. Posibilitatea de a afla despre tendințele și schimbările în SEO înaintea mass-media este un lucru ciudat și captivant deopotrivă. Încă sunt puțin zăpăcit de toate cunoștințele surprinzătoare de SEO dar pot să vă spun un singur lucru: ,,viitorul” căutării deja se întâmplă. Iată cum arată acesta în cele 6 aspecte pe care le-am considerat punctele-cheie de la SMX.

Cuprins:

  1. Folosirea cercetării cuvintelor cheie pentru informarea consumatorului
  2. Căutarea vocală și viitorul uimitor de apropiat al SEO
  3. Revoluția AI: modul în care RankBrain zguduie paginile de tip SERP
  4. AMP este următoarea inovație Google
  5. Backlinkurile viitorului sunt…fără linkuri?
  6. Google confirmă folosirea datei de clickuri pentru clasificarea paginilor (cel puțin într-un singur mod)

1. Folosirea cercetării cuvintelor cheie pentru informarea consumatorului

Cu toții am auzit multe lucruri despre cercetarea cuvintelor cheie și importanța sa pentru SEO. V-ați gândit vreodată însă că cercetarea cuvintelor cheie ar putea fi cea mai de încredere sursă a consumatorului și a perspectivelor de pe piață?

Interesant este faptul că ,,majoritatea” este cuvântul cheie din discuția noastră. Ce s-a întâmplat oare cu sondajele pentru clienți? Chestionarea consumatorului privind necesitățile acestuia nu este cea mai bună, cea mai ușoară și cea mai eficientă metodă în vederea obținerii unor răspunsuri sincere?

Ei bine…Conform lui Tony Verre de la DreamFire, răspunsurile cosumatorilor sunt sincere  doar pe jumătate și asta în cel mai bun caz.

Tony Verre @TonyVerre

Fondator, DreamFire Digital Marketing

„50 până la 84% dintre consumatori nu oferă răspunsuri sincere cu privire la comportamentul lor în sondajele de marketing.”

Deși pare greu de crezut, Tony citează chiar câteva exemple uimitoare de cazuri în care branduri mari au suferit pierderi pe măsură în urma investițiilor în strategii de marketing bazate pe feedback-ul clienților:

  • Walmart a scos produsele inutile de pe rafturile sale în baza sondajelor pentru clienți, pierzând venituri de  1.85 miliarde de dolari.
  • McDonald’s a cheltuit 300 milioane de dolari pentru crearea unui ,,burger pentru adulți” ca răspuns la feedbak-ul consumatorilor. Ulterior l-au întrerupt și l-au catalogat drept un eșec.

Există o mulțime de motive pentru care consumatorii nu sunt întotdeauna 100% sinceri în sondaje. S-ar putea ca ei să dorească să pară superiori față de tipul sau tipa de lângă ei sau pur și simplu să încerce să corespundă normei sociale. Unii dintre ei sunt poate prea prea politicoși pentru a-ți spune în față că ideile, produsele sau serviciile tale sunt groaznice. În unele cazuri, consumatorii nici măcar nu o fac intenționat; câteodată este greu să răspunzi sincer pe moment deoarece nu te-ai gândit prea mult la acel subiect până atunci.

Așadar, daca nu putem avea încredere în consumatori, în cine ne putem încrede? Surprinzător, în motoarele de căutare! Înterogările tastate de oameni în barele de căutare sunt cele mai bune – și extrem de sincere – exemple privind adevăratele dorințe ale acestora.

De asemenea, există o mulțime de instrumente pentru cuvintele cheie disponibile, gata să îți ofere informația de care ai nevoie (Primele 3 astfel de instrumente din topul lui Tony sunt Keyword Planner, Google Related Searches și Google Trends); tot ce trebuie să faceți este să le grupați și să le interpretați bine. Nu în ultimul rând, probabil că voi oricum cercetați cuvintele cheie pentru SEO, așa că puteți obține date concrete fără vreun efort suplimentar.

Totuși, înainte de a merge mai departe cu modul în care poți face acest lucru, haideți să vedem ce anume sunt aceste ,,date concrete”.

Pentru început, acestea sunt răspunsuri la cele mai arzătoare întrebări pentru fiecare comerciant și antreprenor.

1. Cu ce probleme se confruntă oamenii în industria ta?

2. Ce nevoi își satisfac cu produse ca ale tale?
3. Ce îi deranjează cel mai mult la competitorii tăi?
4. Ce anume le place?

În al doilea rând, ,,datele concrete” sunt faze ale călătoriei consumatorului, pe care o parcurg și ai voștri. Dacă le conștientizați, puteți fii siguri că veți îndeplini nevoile consumatorilor voștri în fiecare fază și îi veți putea ghida cu ușurință spre faza următoare.

Rezultatul? Veți avea atât o strategie asupra paginii cât și o strategie de marketing cuprinzătoare, construită pe date de încredere.

Sfat practic:

Puteți oricând să cercetați manual – dar cine ar face asta atunci când există instrumente gratuite care vă economisesc din timp? Puteți completa întregul flux de cercetare descris de Tony cu ajutorul Rank Traker-ului SEO PowerSuite. Acesta vă oferă cuvinte cheie din 20 de instrumente pentru cuvinte cheie, inclusiv favoritele lui Tony:

  • Google AdWords Keyword Planner
  • Google Trends
  • Google/Bing Related Searches
  • Google/Bing/Yahoo Autocomplete
  • Competitors’ pages
  • Google Search Console & Analytics
  • SEMRush
  • Keyword discovery

Eu mă voi opri aici dar să nu uitați că în total există 20 de astfel de instrumente integrate în Rank Tracker. Pentru a începe cercetarea cuvintelor cheie, porniți aplicația Rank Traker, accesați modulul Keyword Research și dați click pe Suggest Keywords. Alegeți metoda pe care ați dori să o folosiți (puteți repeta căutarea pentru câte instrumente doriți) și așteptați puțin până când aplicația va găsi termenii. Cuvintele cheie găsite vor fi rapid grupate în funcție de subiect pentru a face organizarea și navigarea prin ele mai ușoară. Puteți sorta cuvintele cheie și grupurile în funcție de volumul de căutare pentru a le alege pe cele mai des folosite. De asemenea, puteți marca termenii ce țin de una dintre fazele călătoriei consumatorului cu tag-uri sau markeri colorați.

Era sa uit! Puteți face tot ce am enumerat mai sus în versiunea gratuită a Rank Tracker. Dacă ați dori însă să vă exportați datele, atunci veți avea nevoie de o licență Professional sau Enterprise.

2. Căutarea vocală și viitorul uimitor de apropiat al SEO

Google vorbește destul de mult despre accentul tot mai mare pus pe telefonia mobilă. Știm că în 2015 oamenii au efectuat mai multe căutări pe telefoane mobile și tablete decât pe desktop. Dar ce înseamnă exact acest lucru pentru SEO? Pe termen lung înseamnă mult mai mult decât această apropiere față de telefonia mobilă.

Uitați un lucru la care s-ar putea să nu vă fi gândit încă: în lumea telefoniei mobile, oamenii folosesc tot mai mult vorbirea. Google raportează că 55% dintre adolescenți și 40% dintre adulți folosesc căutarea vocală zilnic pe aplicația Google. Prin urmare, este logic ca volumul de căutare vocală să crească atât de rapid. Conceptul poate părea unul științifico-fantastic la primă vedere dar dacă stați să vă gândiți, nu există niciun motiv pentru care căutarea n-ar trebui să se îndepărteze de scris. Căutarea vocală este mai rapidă, este hands-free și cel mai important, funcționează extrem de bine: rata de eroare actuală la nivel de recunoaștere a cuvintelor vorbite este de 8% și scade constant. 

Behshad Behzadi @GoogleZurich

Inginer Principal, Google Zurich

„Procentajul căutării vocale crește mai rapid decât cel al căutării prin utilizarea tastaturii.”

Din punctul de vedere al SEO, în ce fel este căutarea vocală diferită de scris? Pentru început, trebuie să luăm în considerare faptul că oamenii nu efectuează căutări cu tastaturile la fel cum o fac cu propriile corzi vocale. Căutarea vocală este o căutare conversațională în care oamenii folosesc propoziții mai naturale în locul limbajului ciudat de interogare:

„vreme paris”   ——> „Cum este vremea în Paris?”

Pentru SEO înseamnă creșterea importanței contextului semantic și al căutării conversaționale. Noi am tot mizat pe un rămas bun de la folosirea cuvintelor cheie scurte pe paginile supra-optimizate încă de la lansarea Hummingbird din 2013 însă căutarea vocală transformă în mod evident și pentru totdeauna cuvintele cheie cu o potrivire exactă într-un lucru al trecutului

În al doilea rând, este esențial să înțelegem că o persoană care folosește căutarea vocală are intenții diferite. De obicei, aceasta este în căutarea unor răspunsuri rapide la întrebările sale sau urmărește satisfacerea unei nevoi urgente.

Asta înseamnă că va trebui să vă gândiți la întrebările pe care clienții le-ar putea pune și să găsiți modalități rapide și adecvate pentru dispozitivele mobile prin care să le oferiți acestora răspunsurile căutate.

Sfat practic:

Odată cu creșterea numărului de interogări vocale în căutare, va trebui să optimizați contextul, subiectele și cuvintele de căutare conversaționale și să oferiți răspunsuri rapide pentru a satisface nevoile urgente ale celor care caută:

  • Când efectuați o cercetare de cuvinte cheie, concentrați-vă mai mult pe întrebări lungi și interogări conversaționale.
  • Luați în considerare adăugarea de pagini (sau editarea câtorva dintre cele pe care le aveți deja) care să le ofere mai rapid informația celor care caută. Gândiți-vă la ce întrebări pun clienții sau audiența voastră și adresați-le la voi pe blog, pe paginile FAQ și în postările de pe rețelele de socializare.

Puteți găsi întrebări căutate în mod frecvent cu ajutorul modulului de cercetare a cuvintelor cheie din Rank Tracker-ul SEO PowerSuite menționat mai sus. Pur și simplu lansați aplicația Rank Tracker ( versiunea gratuită este numai bună), mergeți la secțiunea Keyword Research din meniul din stânga și dați click pe butonul Suggest keywords. Alegeți din listă metoda Google Autocomplete și inserați cuvinte cheie cu metacaractere. Dacă, să zicem, aveți un blog de SEO,  aceștia ar putea fi câțiva termeni buni de introdus:

De ce? * SEO
Cum? * Google
Ce? * motoare de căutare

Așteaptați puțin până ce Rank Tracker finalizează căutarea și veți obține sute de întrebări pe care le puteți avea în vedere, împreună cu volumul de căutare al fiecărui termen, pentru a le alege pe cele mai frecvente.

3. Revoluția AI: modul în care RankBrain zguduie paginile de tip SERP

Google este cunoscut pentru faptul că prosperă în mod persistent în ceea ce privește oferirea celor mai bune rezultate posibile iar RankBrain este unul dintre noile instrumente care vă poate ajuta în acest sens. RankBrain este un mecanism bazat pe un sistem de învățare ce analizează rezultatele căutării și le alege pe cele mai relevante pentru a le afișa deasupra paginilor de tip SERP, în baza datelor obținute din căutările anterioare. Google a și menționat că RankBrain este al treilea cel mai important factor al algoritmului său de clasificare.

Specialistii SEO sunt de părere că pentru a descoperi relevanța, RankBrain analizează elemente contextuale de orice tip de pe pagini care apar pentru orice interogare dată. Apoi oferă un scor de relevanță fiecărui rezultat, în baza prezenței sau absenței elementelor respective.

E foarte important să înțelegem că aceste elemente sunt diferite pentru fiecare cuvând cheie, astfel că nu există o listă universală cu lucruri pe care să le adăugați pe paginile voastre în așa fel încât RankBrain să facă o pasiune pentru site-ul vostru. Un lucru pe care îl puteți face în acest sens este să vă uitați peste paginile celor mai bine clasați competitorilor ai voștri și încearcați să descoperiți caracteristicile comune care constituie scorul lor de relevanță.

Astfel de caracteristici pot fi efectiv orice lucru de pe pagină care are un efect pozitiv asupra experienței utilizatorului. Spre exemplu, Marcus Tober și echipa Searchmetrics au descoperit că pentru comerțul electronic și sănătate au mai mult succes paginile cu mai mult conținut și cu mai multe elemente interactive.

Pentru a vedea ce impact are deja RankBrain asupra rezultatelor căutări, Eric Enge și colegii săi de la Stone Temple Consulting au analizat 163 de interogări din baza lor de date cu paginile de tip SERP stocate în memoria cache a Google. Toate dintre cele 163 de interogări au întrunit următoarele criterii:

1. Rezultatele căutării afișate au indicat faptul că Google nu a înțeles interogarea;
2. Există un set rezonabil de rezultate pe care Google ar trebui să le poată găsi pentru interogarea respectivă;

Aceștia au comparat apoi rezultatele din Iulie 2015 (înainte de RankBrain) stocate în memoria cache cu cele oferite recent de Google pentru interogările în cauză, descoperind ceva destul de uluitor: 54.6% dintre rezultate s-au îmbunătățit.

Mai jos puteți vedea un exemplu interesant din studiul realizat de Stone Temple: cu doar jumătate de an în urmă, Google a furnizat o serie de rezultate destul de confuze pentru o frază cheie care, pentru un om, pare destul de simplă. Poți vedea clar că acum Google face o treabă mult mai bună:

Deși admite că nu toate îmbunătățirile observate s-ar datora RankBrain, Eric crede cu tărie în faptul că multe dintre schimbări au fost legate de RankBrain

Eric Enge @stonetemple

CEO, Stone Temple Consulting

„RankBrain va face o treabă mai bună în potrivirea interogărilor utilizatorilor cu paginile web, astfel că veți fi mai puțin dependenți de a avea toate cuvintele din interogare pe pagina voastră.”

Sfat practic:

Relevanța este esențială pentru clasamenente bune iar RankBrain este cel mai probabil cea mai bună modalitate a Google de detectare a relevanței până în prezent. Atunci când efectuați o optimizare pentru cuvintele cheie, este mai important ca niciodată să vă gândiți la intenția utilizatorului și la satisfacerea nevoii din spatele interogării – chiar dacă acest lucru nu implică utilizarea exactă a cuvintelor cheie în copiile paginilor voastre.

Vă puteți face o idee bună despre caracteristicile de relevanță care ar putea fi folosite drept semnale de către RankBrain dacă analizați paginile competitorilor voștri clasați în topul Google pentru setul vostru de cuvinte cheie. Pentru a obține o listă cu principalii voștri competitori, deschideți Rank Tracker-ul SEO PowerSuite, mergeți la Preferences  -> Competitors, dați click pe Suggest și inserați-vă cuvintele cheie (aveți posibilitatea și ar trebui să vă faceți o listă lungă însă asigurați-vă că introduceți în același timp numai termeni care aparțin aceluiași subiect). Rank Tracker va căuta toți termenii introduși de voi și va afișa 30 de site-uri care se clasează cel mai des în top 30. Puteți apoi să alegeți până la 10 dintre ele pentru a le adăuga la proiectele voastre, să le examinați paginile în browser și să căutați caracteristicile de relevanță pe care v-ați dori să le includeți în site-urile voastre.

4. AMP este următoarea inovație Google

AMP (prescurtare pentru Pagini Mobile Accelerate) este un proiect cu sursă deschisă marca Google care ajută webmasterii să creeze pagini web mobile rapide ca un fulger. AMP include trei părți: AMP HTML ( HTML obișnuit cu unele restricții și extensii ), AMP JS (o bibliotecă ce asigură redarea rapidă a paginilor AMP) și AMP Cache (memoria cache a Google Cloud menită să reducă timpul de încarcare a paginii pe dispozitivul mobil al utilizatorului).

Google a lansat oficial AMP în rezultatele de căutare în Februarie pentru unele interogări dar ne așteptăm ca acesta să influențeze în curând mai multe căutări.

Cu ajutorul AMP, Google urmărește să rezolve două mari probleme:

1. Experiența slabă a utilizatorului pe un dispozitiv mobil din cauza încărcării lente a paginilor;
2. Utilizarea crescândă a adblockerelor pe dispozitivele mobile;

Google este de părere că utilizatorii dispozitivelor mobile optează pentru adblockere din cauza încărcării lente a paginilor cu reclame. Prin urmare, editorii, agenții de publicitate și chiar Google nu mai obțin aceleași venituri din reclame precum obișnuiau.

Inițial, webmasterii au fost sceptici în privința AMP deoarece părea prea restrictiv pentru a îndeplini scopurile majorității site-urilor. Cea mai mare preocupare a fost aceea că practic JavaScript nu a fost permis deloc. Cu toate acestea, în momentul de față AMP are ceea ce Paul Shapiro de la Cataclyst a descris ca fiind o „componentă extinsă magică„, și anume amp-iframe, care îți permite să faci lucruri extraordinare cu paginile tale accelerate:

  • Formulare Web, pentru generarea de clienți potențiali sau alte scopuri;
  • JavaScript terță parte;
  • Sisteme de comentarii integrate;
  • Unele formate de reclame incompatibile;
  • Clipuri video via playere incompatibile cu AMP;
  • Vizualizări/diagrame interactive (Google Maps, etc);
  • Pop-up-uri;
  • Întrebarea principală rămâne însă aceeași: cui i se potrivește AMP? În prezent, rezultatele AMP sunt afișate doar în Google pentru editori și site-uri de știri. Dar conform angajatului Google Dave Besbris, este ,,un moment important pentru a experimenta acest lucru” și pentru toate celelalte industrii.

Dave Besbris @tweetbez

Vicepreședinte Inginerie, Google

„Vom rula AMP în alte părți, inclusiv în căutări.”

Sfat practic:

Pentru cei care nu sunt editori, folosirea AMP este o chestiune de alegere. Înainte să luați o decizie, este important să înțelegeți dacă versiunea mobilă a paginilor voastre are sau nu probleme de viteză. Dacă detectați unele probleme, și dacă acestea sunt numeroase și necesită mult timp și efort din partea voastră, ați putea lua în considerare AMP ca o alternativă la rezolvarea acestor probleme.

Aveți posibilitatea de a efectua un test complet pentru dispozitivele mobile pe site-ul SEO PowerSuite PowerSuite, selectând WebSite Auditor de la secțiunea Content Analysis. Trebuie doar să selectați pagina pe care doriți să o verificați, să dați click pe Update Factors și vă uitați la secțiunea Page Usability (Mobile) a factorilor tehnici pentru orice erori sau avertismente.

5. Backlinkurile viitorului sunt…fără linkuri?

Ani la rând, linkurile au fost principalul semnal de clasare pe care SEO-urile au încercat din răsputeri să îl optimizeze ( și destul de des, să îl manipuleze). Vremurile se schimbă însă și motoarele de căutare devin din ce în ce mai inteligente.

În zilele noastre, motoarele de căutare au descoperit deja o modalitate mai bună de a înțelege în ce să ai încredere. De fapt, cel mai important semnal de clasare a evoluat deja dincolo de definiția tehnică a unui ,,link”. Veți avea o surpriză: Referirile fără linkuri pot fi la fel de importante.

Duane Forrester, fostul Sr. Product Manager la Bing, subliniază faptul că referirile fără linkuri pot fi un semnal la fel de puternic ca linkurile obișnuite, confirmând că motoarele de căutare pot identifica cu ușurință referirile, le pot asocia cu branduri și produse  și să le folosească drept semnal în determinarea calității și autorității unui site.

Duane Forrester @DuaneForrester

Vicepreședinte al Organic Search Operations, Bruce Clay

„Cu ani în urmă, Bing a descoperit contextul și percepția tonului și cum să asocieze referirile fără un link. Pe măsură ce volumul crește și credibilitatea acestei referiri este cunoscută, vei obține o creștere de probă în clasament.” 

Desigur că linkurile continuă să fie la fel de importante cum au fost mereu. Ceea ce s-a schimbat este faptul că acum, alături de linkuri, este absolut necesar să obțineți recenzii și alte referiri pozitive. Este posibil ca voi să faceți deja acest lucru pentru managementul reputației și conștientizarea brandului. Acum însă aveți toate motivele să îl faceți și pentru SEO.

Sfat practic:

Pe lângă un verificator de backlinkuri, veți avea nevoie acum și de un instrument de monitorizare care să găsească referirile la brandurile și la produsele voastre de pe internet. Să aveți în vedere faptul că multe aplicații caută referiri doar pe rețelele de socializare, astfel că trebuie să vă asigurați că aplicația aleasă este potrivită pentru găsirea referirilor ce provin și din resursele web obișnuite (precum platforme de recenzii, forumuri și bloguri din domeniu). AWARIO este o aplicație foarte bună pentru acest lucru (și au și o versiune de probă gratuită).

Asigurați-vă că urmăriți și răspundeți prompt la orice comentarii negative asupra brandurilor voastre pentru a le opri răspândirea și că urmăriți, în aceeași ordine de idei, și comentariile pozitive. În cazul în care referirile la brandurile voastre sunt puține sau chiar nu există deloc, este o idee bună să începeți să oferiți beneficii și bonusuri clienților voștri în schimbul recenziilor sau postărilor pe blog sau să inițiați parteneriate cu influențatori din nișa voatră.

6. Google confirmă folosirea ratei de clickuri pentru clasificarea paginilor (cel puțin într-un singur mod)

Dezbaterea cu privire la utilizarea de către Google a factorilor comportamentului utilizatorilor în algoritmul său de clasificare este destul de veche. În cadrul SMX, inginerul Google care se ocupă cu clasificarea, Paul Haahr, a scos la lumină câteva aspecte ale acestei probleme.

Conform lui Paul, Google folosește o serie de ,,valori” pentru evaluarea și clasificarea rezultatelor căutării. Aceste valori pot proveni din evaluări ale calității umane și, cel mai important, din experimente live. Mii de astfel de experimente sunt efectuate pentru cei care caută pe Google în timp real, în orice secundă.

Paul Haahr @haahr

Inginer de Clasificare, Google

„Când efectuezi o căutare pe Google, ești în cel puțin un experiment.”

Cum funcționează aceste teste? Google schimbă rezultatele căutării returnate ca răspuns la interogări și  analizează apoi modul în care schimbarea afectează rata de click pe rezultatele respective.

După finalizarea unui experiment, Google reclasifică rezultatele căutării în mod corespunzător.  Astfel că deși nu a confirmat folosirea datei de clickuri pentru reclasificarea rezultatelor căutării în timp real, Google o folosește cu siguranță în experimente și reclasifică rezultatele de îndată ce experimentul este finalizat.

Cu alte cuvinte, nu suntem încă siguri dacă ei fac asta:

Adună date de clickuri pentru rezultatele căutării -> Determină o serie neobișnuită de clickuri pentru rezultatul A -> Reclasifică rezultatul corespunzător.

Dar acum știm sigur că ei fac asta:

Schimbă rezultatele A și B de pe pagina 1 a rezultatelor căutării -> Adună date de clickuri pentru rezultatele căutării -> Determină o serie neobișnuită de clickuri pentru rezultatul A -> Reclasifică rezultatul corespunzător

Sună diferit dar e de fapt același lucru, dacă mă întrebi pe mine. Pentru SEO-uri, acest lucru se referă în continuare la faptul că datele de clickuri sunt importante pentru clasificări, și este doar un motiv în plus de optimizare a fragmentelor voastre din rezultatele căutării pe Google.

Sfat practic:

Condiția logică de bază a unei rate de click bune  a unei pagini de tip SERP este un fragment demn de acel click. Astfel că primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să verificați ratele de click actuale ale fragmentelor voastre în Google Search Console, pentru le identifica pe cele asupra cărora trebuie să vă concentrați prima dată.

Luați în considerare testarea de tip A/B a fragmentelor voastre în cazul în care folosiți PPC. Încorporați apoi informațiile dobândite în urma acestor teste în fragmentele listelor voastre organice.

Pentru a edita și a vă juca în jurul fragmentelor voastre cu o previzualizare a paginilor voastre de tip SERP pe Google, lansați  instrumentul WebSite Auditor al SEO PowerSuite, mergeți la Content Analysis -> Content Editor, și selectați tabul Title & Meta tags.

Pe măsură ce scrieți titlul și descrierea, asigurați-vă că acestea comunică în mod clar valoarea clickurilor pe paginile voastre celor care caută. Dacă este cazul, utilizați un apel la acțiune și în loc să vă descrieți pur și simplu pagina, adresați-vă direct celor care caută și informați-i cu privire la beneficiile navigării pe paginile voastre, ale alegerii produselor voastre și așa mai departe.

Odată ce ați devenit mulțumiți de fragmentele voastre, dați click pe Save page pentru a salva fișierul HTML gata pentru încârcare pe hard disk-urile voastre.

Pe scurt, putem vedea în totalitate cum anume se schimbă SEO, de multe ori în feluri pe care nu le-am fi prezăvut. În acest mod, motoarele de căutare joacă în continuare un joc dur, corect și, dacă stați să vă gândiți, interesant!

Care dintre factorii de mai sus credeți că va inflența cel mai mult SEO în următoarele luni? Ca întotdeauna, aștept cu nerăbdare să aud gândurile și întrebările voastre în comentarii!

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment