Marketing online

 

O multime de bloggeri de top isi creeaza actualizari de continut dupa cum iti indicam si in articolul anterior, iar majoritatea au o configurare unica.

Cu toate acestea iti voi exemplifica cateva din cele mai bune solutii pe care le poti folosi, iar de acolo depinde de tine care ti se potriveste mai bine.

1.Servicii Online

Exista doar doua servicii online care ofera actualizari de continut ca parte din pachetele lor, iar acestea sunt aplicatia Leads de la SumoMe, dar si caracteristica LeadBox de la LeadPages.

2.Plugin de WordPress

In cazul in care folosesti WordPress lucrurile se simplifica putin cu ajutorul pluginurilor precum OprinLinks, Content Upgrades PRO sau Thrive Leads.

Imediat ce ai pusa la punct o strategie de realizarea a actualizarii de continut, va incepe procesul de configurare.

Procesul de configurare a acestor formulare este acelasi indiferent de solutia pe care o alegi, asa ca iti voi oferi niste sfaturi elementare de configurare :

PASUL 1 : Crearea Formularului PopUP

In primul rand va trebui sa creezi un formular de email specific pentru bonusul pe care il vei oferi in articolul tau. De obicei exista o lista de formulare de email-uri facute deja din care poti alege.

Dupa ce ai ales un formular existent, il poti personaliza pentru a-ti indeplini nevoile.

PASUL 2 : Unde merg lead-urile

De indata ce formularul este gata, va trebui sa conectezi serviciul tau de email si sa alegi sau sa creezi o noua lista in care vor fi adaugati noii abonati.

Majoritate uneltelor existente pe piata se integreaza foarte bine cu Aweber, MailChimp si alte servicii de email populare.

PASUL 3 : Adaugarea formularului in articol

De indata ce ai terminat de personalizat si configurat formularul de email, vei primi un simplu cod embed ce poate fi integrat oriunde in articolul tau.

Unele dintre solutiile pe care le-am mentionat permit doar integrarea formei actuale in continutul articolului, in timp ce altele vor integra un buton, iar formularul va aparea in momentul in care vizitatorii vor da click pe acel buton.

Cea de-a 2-a optiune este cea in care vizitatorii nu vad formularul de abonare imediat. Acestia vad doar un link de descarcare sau un buton si formularul apare imediat cand acestia au dat click pe acel buton sau pe acel link pentru a putea descarca bonusul tau.

PASUL 4 : Furnizarea bonusurilor

Exista mai multe modalitati prin care poti sa-ti livrezi bonusurile, printre care :

  • Pune-ti bonusul pe pagini dedicate si directioneaza oamenii catre un bonus corespunzator de indata ce si-au introdus adresa de email in formularul de abonare;
  • Furnizeaza automat un link catre bonus adreselor de email care au fost introduse in formularul de abonare;
  • Pune toate bonusurile in pagina de „multumesc pentru abonare, in care toti vizitatorii ce se vor abona, vor ateriza;

Daca incepi cu ultima strategie pe care ti-am mentionat-o iti sugerez sa stochezi toate bonusurile pe pagina de „multumesc”.

O data cu configurarea acestor formulare de abonare si integrarea lor corespunzatoare in articole vei vedea ca rata ta de conversie va creste semnificativ.

 

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment