Marketing online

rata de conversieNu este nici un secret faptul ca pentru a determina o persoana sa iti ofere adresa sa de email va trebui sa creezi o gratuitate irezistibila si sa o promovezi peste tot pe blogul tau. Dar exista o singura problema la aceasta strategie, si anume ca acea gratuitatea nu poate sa-ti transforme toti vizitatorii in abonati.

Spre exemplu daca te afli pe o pagina in care cineva iti ofera un lucru gratuit daca iti introduci adresa de email este o probabilitate ca tu sa nu fii interesat de acel lucru, dar totusi s-ar putea sa-ti introduci adresa de email dupa ce vei citi un articol ca acesta.

Daca creezi o serie de modalitati prin care un vizitator sa fie determinat sa se aboneze la newsletterul tau, rata ta de conversie poate sa creasca pana la 300%.

O modalitate prin care poti sa-ti cresti rata de conversie a abonatilor este actualizarea de continut.

Actualizarea de Continut

In momentul in care scrii un articol, incearca sa vii cu o piesa de continut pe care poti s-o oferi vizitatorilor tai. Asigura-te ca acestia stiu ca articolul respectiv are materiale bonus pe care le pot folosi. Convinge-i ca articolul a fost citit degeaba daca nu au luat si bonusurile.

Apoi dupa ce ai facut aceste lucruri, introdu un formular prin care acestia sa fie nevoiti sa-si introduca adresa de email pentru a primi continutul bonus.

De ce este actualizarea de continut cea mai buna modalitate de a-ti creste abonatii ?

Pentru a-ti explica acest lucru va trebui sa intram mai profund in aceasta strategie si sa discutam eficienta acestei strategii.

1. Formular relevant

Rata de conversie a abonatilor depinde de cat de mult isi doresc vizitatorii tai piesa de continut pe care le-o oferi drept bonus.

Sa gandesti foarte bine locul si motivul pentru care adaugi formularul de abonare in articol este foarte important. Este una dintre cele mai bune modalitati de a te asigura ca oferi vizitatorilor ceva ce-si doresc.

Poti face in asa fel incat completarea formularului sa fie o parte integrala a articolului, astfel incat intreaga lectura sa fie degeaba daca nu s-a descarcat continutul bonus ce il completeaza.

2. Usor de folosit

Majoritatea formularelor de abonare au doar 4 elemente : elementul vizual, un titlu, un text de sprijin si un buton call-to-action.

Acestea sunt toate elementele pe care le poti folosi pentru a convinge un vizitator oarecare sa isi introduca adresa de email in formularul tau.

Actualizarea de continut este un lucru diferit. In acest tip de strategie esti nevoit sa pui formularul in corpul articolului, acest lucru insemnand ca intregul tau articol poate fi un „carlig”.

Nu esti limitat in nici un fel si poti folosi cat de multe propozitii iti doresti si cat de multe elemente vizuale ai nevoie pentru a convinge vizitatorii sa se aboneze.

Gandeste-te la articolul tau ca un landing page care determina cititorii tai sa iti descarce bonusul.

3. Pasivitate

De indata ce o persoana aterizeaza pe blogul tau sa-ti citeasca articolul, incerci sa-i castigi atentia folosind tot felul de popup-ur, formulare agresiva, ba chiar si meniuri care promoveaza formularul tau de abonare la email.

Vizitatorii nu vor aceste lucruri, ii streseaza, ii enerveaza !

Acestia iti viziteaza blogul cu singurul scop de a-ti citi articolul si toate incercarile tale de a-l distrage cu gratuitatile tale sunt exemple de marketing de intrerupere ce nu ajuta cu nimic.

Gandeste-te ca ai deja atentia totala a cititorilor din momentul in care au intrat pe blog sa-ti citeasca articolului. De ce ai vrea sa ii intrerupi?

Lasa-i sa-ti citeasca articolul si introdu undeva in articol ceea ce doresti sa le oferi cu conditia de a se abona la newsletter.

Lucruri ce pot fi folosite ca actualizarea ta de continut

Aceasta strategie este extrem de versatila intrucat nu are limite in ceea ce poti face. De indata ce te-ai decis sa creezi o actualizare de continut pentru urmatorul tau articol, trebuie sa tii minte un singur lucru:

Rata de conversie a actualizarii de continut nu depinde de cat este de complicat, depinde doar de cat de mult isi doresc vizitatorii tai continutul extra.

Ofera-le vizitatorilor cel putin 2 motive pentru care ar trebui sa-ti descarce continutul extra.

De indata ce vei face lucrurile de mai sus cu siguranta iti va creste rata de conversie.

 

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment