Promovare Organica

Ti se pare ca e imposibil sa gasim un raspuns la dilema de mai sus? Ia gandeste-te mai bine!

_0003_Yuppie-93Fara prea multe informatii tehnice sau explicatii intortocheate, vreau sa iti prezint in continuare niste informatii utile pe care le poti pune in aplicare fara a fi vreun specialist SEO sau inginer in programarea web.

Practic, in continuare, vei invata sa stii ce sa ceri echipei de webdesign care iti face sau iti actualizeaza site-ul tau, pentru a vinde de cel putin 3 ori mai mult din acelasi site, cu acelasi numar de vizitatori zilnic. Sau ai putea face chiar tu unele din aceste lucruri!

Magie? Nu! E doar o latura a optimizarii web care se numeste: Optimizarea Ratei de Conversie (CRO)

Ce insemna Rata de Conversie?

Rata de Conversie este acel raport dintre numarul de vizitatori ai site-ului tau si, numarul de comenzi primite in acelasi interval de timp.

Daca tu acum ai zilnic 100 de vizitatori unici pe site si primesti o comanda la 3 zile, insemna ca la 300 de vizitatori ai 1 comanda, adica 10 comenzi pe luna.

Prin optimizarea ratei de conversie se urmareste determinarea mai multor vizitatori sa comande de pe site-ul tau. Daca din cei 100 de vizitatori zilnici, comanda cel putin unu, atunci in 3 zile ai 3 comenzi, sau 30 de comenzi pe luna.

cro

Calcularea ratei de conversie

Daca ai profit 50 lei / comanda, in loc de 500 lei / luna, vei castiga 1500 lei. De 3 ori mai mult!

Ce trebuie sa faci pentru asta? Citeste in continuare si vei afla!

Sa incepem cu principiile de baza ale vanzarilor. Se spune ca decizia de a cumpara este 90% afectiva si 10% logica. Analizand cele 10 procente logice ajungem la concluzia ca mai bine de jumatate din ele sunt pornite tot de la un motiv afectiv, nevoia de a satisface anumite dorinte sau de a evita anumite situatii neplacute.

Sa luam ca exemplu site-ul de prezentare al unui cabinet stomatologic. Echipa respectiva de stomatologi ar dori sa puna accept in prezentarea online a serviciilor pe: obturatie de canal, chirurgie dento-alveolară, protetica dentara, parodontologie… etc.

Sunt sigur ca nu ai inteles ce inseamna denumirile de mai sus, la fel ca majoritatea oamenilor care nu au cunostinte de specialitate legate de stomatologie.

Un posibil client care nu cunoaste jargonul specific sau denumirile tehnice ale acestor servicii nu va cauta astfel de cuvinte. Mai simplu spus clientii nu cauta niciodata asa ceva.

Ce cauta online clientul?

_0024_Yuppie-72Clientul va cauta intotdeauna 2 lucruri: placere sau evitarea / inlaturarea unei probleme/ frici.

1. Satisfacerea unei placeri. In aceasta categorie, intra cuvinte cheie de genul: albirea dintilor, zambet perfect, dantura sanatoasa, etc.

2. Evitarea sau inlaturarea unei probleme sau frici. Aici intra cautari de genul: durere de masele, dureri dentare, tratamente dentare, carii dentare, infectie masele, plombe dentare, etc.

Ai prins ideia? Trebuie sa gandesti cu capul clientului tau. Cine este clientul tau? Cui se adreseaza serviciile tale? Ce beneficii ofera serviciile tale clientului tau? De ce ar trebui sa cumpere de la tine? Ce isi doreste el de fapt?

Daca ai raspuns la aceste intrebari deja stii ce ar trebui sa contina site-ul tau si, cum sa fie el organizat.

Da-ne un Like sau G+ si citeste materialul complet Gratuit!

Oferta unica de vanzare – si offline trebuie sa ai una, nu doar online!

Dupa ce vizitatorul a ajuns pe site-ul tau din motorul de cautare sau dintr-un anunt online sau… oricum altfel, cautand o rezolvare la problemele sale sau o placere, s-a identificat cu produsul / serviciul pe care il vinzi si trece la pasul urmator…. „de ce sa cumpar de la tine?”

usp

Oferta unica de vanzare – Fii diferit!

Ce este oferta unica de vanzare? Asta e punctul de cotitura care te deosebeste de celelalte 9 site-uri din prima pagina google. E adevarat ca trebuie sa fii primul in rezultatele cautarilor google dar, daca vizitatorul nu este convins de ceia ce ii oferi va inchide pagina si trece la urmatorul site, pana va gasi ceia ce crede el ca e corect pentru cautarea lui.

Oferta unica de vanzare este o lista de…

sageata-josRestul articolului il vei primi GRATUIT pe email in format PDF.

Pentru asta foloseste formularul de mai jos!

Te rog acceseaza adresa ta de email si confirma inscrierea in grupul nostru (Verifica si in folderul Spam sau tab-ul Oferte). Vei avea un mesaj de genul celui din poza asta:

email

Dupa confirmarea adresei de email vei primi materialul solicitat prin email.

7 Comments

  1. Nu am crezut vreodata ca treburile astea chiar fac diferenta intre a vinde sau nu. Acum parca am deschis ochii si inteleg altfel cum functioneaza un site. Multumesc mult!

  2. Toate bune si frumoasa, dar eu nu dar LIKE la nimic fara sa imi placa cu adevarat.

    Daca dau LIKE la un articol, prietenii de pe FB se vor opri din ce fac pentru a vedea ce am recomandat eu. Daca eu dau like-uri „pe nevazute” nu o sa ma mai urmareasca nimeni in curand. Nu este echitabil sa pierd credibilitate pt a putea citi ceva.

    • Salut Razvan. Iti multumesc pentru observatie. Acum intreg articolul este cu liber acces. Daca vrei sa dai un like voi fi incurajat sa scriu si alte informatii utile incat sa ajutam mai multa lume sa inteleaga „secretele” internet marketing-ului. Multumesc.

  3. Imi place mult articolul. Ma ajuta enorm in munca pe care o fac. Sunt informatii pe care nu le-am gasit decat aici in mod gratuit si sunt foarte valoroase. Imbina tehnici de vanzare si optimizarea web.Va multumesc.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment