Promovare OrganicaSEO

Pentru a te susține cu adevărat în topurile de căutare, trebuie să răspunzi la schimbările din căutare, concentrându-te pe tendințele industriei. La urma urmei, de fiecare dată când Google a lansat o actualizare de algoritm, s-au înregistrat și schimbări de căutare.

Este posibil să nu vezi aceste schimbări, dar asta nu înseamnă că nu sunt acolo. De aceea trebuie să rămâi mereu la curent cu schimbările și să aliniezi conținutul cu nevoile utilizatorului, în conformitate cu algoritmul curent.

Bloggingul este de fapt, cel care genereaza cel mai mare trafic, mai ales daca este perseverent si publici in mod regulat. S-ar putea să observi fluctuații în clasamentul de căutare – asta e normal – dar dacă ai construit site-ul în mod corect și ai publicat în mod constant conținut de înaltă calitate, nu trebuie să îți faci griji. Utilizeaza aceste tendințe pentru a conduce un flux constant de trafic organic la paginile dvs.

Trend # 1: Diminuarea volumului de atentie pe cuvinte cheie și clasamentele de căutare

Experiența utilizatorilor este afectată în mod semnificativ de dispozitivele pe care folosesc: tablete, PC-uri, smartphone-uri, etc.

Oamenii consuma acum informații  de pe platforme care nu existau când Google a lansat motorul de căutare. Poti vedea că 54% dintre oameni, la nivel international (18 – 24 de ani) folosesc motoarele de cautare pe smartphone-uri, in timp ce oamenii de 50 de ani încă preferă să utilizeze PC-uri.

Începând cu anul 2013, a avut loc o schimbare semnificativă în modul în care Google clasează pagini web.

Ține minte, Google încă se bazează pe cuvinte cheie pentru a înțelege publicul care este interesul sau în căutari, dar nu la fel de mult pentru a evalua utilitatea sau relevanța conținutului.

De ce se intampla acest lucru?

Este în parte pentru că, de-a lungul anilor, Google a angajat dezvoltatori calificați, programatori, și psihologi pentru a-i ajuta să înțeleagă și să testeze ceea ce oamenii isi doresc cu adevărat.

Spre exemplu Google a descoperit ca oamenii care caută „curatat bijuterii de aur” nu cauta de fapt un produs, ci doresc informații utile.

Ei caută un articol sau un videoclip care să le arate cum să curate bijuteriile lor.

Aceste tendințe vor ajunge departe. Aceste modificări sunt aici pentru a rămâne. Alegerea ta este fie de a continua să faci ceea ce faci  fie sa înveți să te adaptezi. De aceea ar fi bine sa iti creezi un blog, sau sa platesti pe cineva sa faca acest lucru pentru tine, dar in orice caz, sa creezi continut de calitate pentru ca cei care cauta ce ai tu de oferit sa si gaseasca la tine.

 

Este încă posibil să ajungi in varf pentru cuvintele cheie exacte? De exemplu, atunci când locul cuvântul cheie principal în titlul conținutului tau nu funcționează? Da, dar există o capcana.

Faptul că ai plasat cuvântul cheie în titlu nu este factorul determinant. Este experienta utilizatorului in pagina web cea care contează.

Lasă-mă să-ți arăt un exemplu, folosind un cuvânt cheie pe care le folosim tot timpul: „Scrie conținut titlu”

Ai putea crede că Google va aseza mai sus paginile de conținut cu cuvântul cheie exact în tag-ul titlu mai mare decât alte pagini, dar primele 10 rezultate spun o poveste diferită:

gg

Vezi exact de ce vizeaza un anumit cuvânt cheie și în speranța de a a te pozitiona mai sus nu mai este cea mai buna strategie SEO?

Să aruncăm o privire mai critică la rezultatele de mai sus. Observați că # 1 rezultat conține cuvântul cheie „scrie un titlu irezistibil.” Deci, de ce nu-l arate chiar în partea de sus? Unde sunt aceste pagini exact meci?

Nu sunt regizate deoarece aceste pagini nu furnizează informații utile pentru utilizatori. Oamenii nu au fost îndeplinite cu pagini, și astfel încât acestea să nu împărtășesc sau legătură într ele.

Asta a spus, există modalități de dovedit puteți conduce în continuare trafic organic. Păstrați mentalitatea ta axata pe aceste obiective:

A). Construieste un brand vizibil: Gândiți-vă la SEO ca la procesul de creștere a unei marci, vizibil pe diferite canale.

O modalitate de a face acest lucru este de a republicarea conținutului pe rețelele sociale mass-media. De exemplu, aveți posibilitatea să utilizați Facebook pentru a îmbunătăți SEO dumneavoastră prin trecerea de suc legătură într-paginile dvs. de conținut util.

uyg

Și vei obține rezultate similare cu cineva care are foarte mult conținut. Potrivit Curata, peste 50% din marketing care preot conținut indică faptul că a crescut vizibilitatea lor de brand, a crezut de conducere, SEO, traficul web, și angajamentul cumpărător.

Acest lucru înseamnă că ar trebui să te activ pe rețelele sociale mass-media, cum ar fi Twitter, Facebook, Pinterest, Google+, LinkedIn, și Periscope.

Mai multe locurile unde site-ul dvs. este sus, mai multe date Google colectează pe el. În cele din urmă vei vedea o îmbunătățire în clasamentul tale, atâta timp cât vei continua să publica conținut nou.

Când construiesti un brand cu vizibilitate, vei obține trafic mai bun, indiferent daca vizezi un anumit cuvânt cheie.

Unele branduri de top domina topul 10 Google, nu pentru că sunt buni la SEO, ci pentru că au puternice prezențe media. De exemplu, pe locul # 1 Etsy.com pentru popularul cuvântul cheie „tag-uri cadou manuale.”

etsy-logo

Dar pot spune că semnalele sociale stimula vizibilitatea brandului, iar atunci când Google a colectat o mulțime de acest tip de date, acesta va rang pagina web în cauză mai mare.

Ca o dovadă în plus că SEO nu mai este despre cuvintele cheie, dar de brand vizibilitatea schimb, 2 și 3 rezultate pentru același cuvânt cheie (tag-uri cadou „manual”) sunt placi Pinterest.

xfh

b). Creaza experienta  unui conținut mai bogat: profesionisti SEO creează conținut util în prezent.

Au venit să realizăm că de marketing intrare generează profit. Potrivit HubSpot, „54% mai multe piste sunt generate de intrare decât prin ieșire.”

Conținutul bogat îmbunătățește experiența clientului tau, si atunci clientul este mulțumit, va cumpara produsul. Mai bine le oferiti  clientilor o experienta de neuitat, cu si astfel este mai probabil sa cumpere de la tine.

Crează o experiență mai bogată pentru utilizatorii de conținut care sa răspunda la întrebările lor.

Deoarece cuvintele cheie sunt dificil de pozitionat in prezent, as recomanda să folosesti Quora pentru a găsi întrebări relevante  la care publicul țintă cere raspunsuri.

De exemplu, dacă vinzi companiilor B2B, ai putea merge la Quora și de a găsi întrebări legate:qer

Quora oferă ceea ce eu numesc „termeni de căutare de conversație.”

Vei observa că anumite cuvinte cheie nu arata ca cuvintele cheie tipice. De exemplu, în poza de mai sus, una din întrebările Quora este:

Perspective utilizând social media pentru a te găsi?

Dacă ai cauta cuvinte cheie utilizând Planner cuvinte cheie Google AdWords „, probabil nu vei gasi un cuvânt cheie care arata asa.

Asta pentru ca Google nu stochează acești termeni de căutare de conversație în baza lor de date. Utilizatorii nu le pot introduce în motorul de căutare, dar aceste întrebări sunt în masura de a răspunde.

În loc de a încerca sa concurezi cu brandurile mari cu un domeniu cu autoritate puternica, se completează ceea ce faci prin crearea de profunzime și conținut de ajutor, prin orientarea termenilor de căutare de conversație.

Dacă iti creezi continut menit de a răspunde la aceste întrebări, vei găsi că rata de conversie va crește.

Dacă branduri de top, cum ar fi Amazon, Etsy, și Best Buy sunt deja domina cuvinte cheie bani, cum ar fi „cumpara laptop-uri HP,” ceea ce despre alte cuvinte cheie pe coada, cum ar fi „locuri de top pentru a cumpăra laptop-uri HP” sau „în cazul în care pentru a cumpăra laptop-uri HP on-line „?

Conținutul este calea de urmat. Mai mult conținutul pe care îl produci și distribui pentru a-ti construi vizibilitatea brandului, termenii de căutare mai lungi vor fi pozitionati mai sus chiar daca nu vizează direct subiectul.

La urma urmei, acest studiu a constatat ca 70% din traficul de căutare este coada lunga.

Graph-Blog-Post-2

Deci, pentru acum și în viitorul apropiat, exista mai puțin accent pe cuvinte cheie, și mai mult atenție asupra întrebărilor puse de utilizator, intuițiile, și intențiile din spatele fiecarui cuvânt cheie.

Trend # 2: Creșterea importanței semnalelor sociale

Am vorbit deja despre impactul semnalelor sociale pe clasamentele de căutare, prin faptul că ar îmbunătăți vizibilitatea brandului.

În plus, semnalele sociale pot ridica autoritate domeniu și autoritatea de pagină, chiar dacă legăturile din mesajele de pe Facebook și Tweets sunt nofollow.

Când diversifici distribuția de conținut în diferite portaluri sociale, în special a celor cu performanțe organice tari, vei observa că vei câștiga mai multe link-uri.

Un studiu recent pe experiența clientului descoperit ca atunci cand oamenii magazin la site-ul dvs. și bucurați-vă de experiența, vor vorbi despre achiziționarea lor.

Cu toate acestea, aceasta este o sabie cu doua taisuri. Știri de client service proaste ajunge de două ori mai mulți oameni ca laudă pentru un serviciu bun client.

 

Google raportează acum „, practic, 100%” de acțiuni manuale. Deci, de multe ori, atunci când descoperi mulți oameni care dau comentarii negative unui brand pe platformele de social media, Google va lansa o penalizare manual pe ea.

Cu o revizuire manuală sau acțiune, o persoana de la Google va revizui un anumit site care este obținerea unor semnale sociale și decide să emită o sancțiune împotriva sa (de obicei acțiuni manuale sunt într-adevăr sancțiuni).

Revizuirea manuala ar putea declanșa un raport de spam de la un outsider sau doar de poliție regulate Google.

Comentariile manual pe site-au fost pe deplin implementate în urmă cu câțiva ani. De exemplu, în 2011, JC Penney a fost lovit cu o penalizare de 90 de zile pentru link-uri plătite.

Wikipedia este pe locul extrem de pentru fiecare cuvânt cheie cunoscut în această lume. Astfel se pot folosi linkurile pentru urcarea in clasamentul Google?

Dimpotrivă, pe site se publică în mod constant conținut mare care acoperă fiecare aspect al unui subiect. Din cauza acestui fapt, conținutul său este un dintre cele mai bune din jur- oameni se leagă de el, il recomanda, și distribuie pe rețelele sociale mass-media.

wikipedia-research

Desigur, Wikipedia este un site mare, cu o mulțime de autoritate de domeniu. Dar influența socială care face trecerea la paginile lor web este ceea ce il face puternic.

Semnalele sociale nu pot produce un rezultat imediat SEO, dar dacă esti perseverent, va produce rezultate pe termen lung.

 

Există încă o corelație între link-uri și clasamentele de căutare. Este important sa echilibrezi ecuația dintre semnale sociale, link-uri și clasamente – asta e în cazul în care puterea exista deja.

 

Concluzia este dacă sau nu semnalele sociale îmbunătățesc Topul de căutare, trebuie să creezi o prezență socială, care va oferi potențialilor clienți posibilitatea de a cunoaște și de a promova brand-ul pentru tine.

Du-te înapoi la obiectivele de rețele, cum ar fi Facebook, Pinterest, Google+, și Twitter. Aceste site-uri există pentru a te ajuta să te conectezi, să comunici, și să dai oamenilor o mostra despre ceea ce promovezi.

În opinia mea, semnale sociale produc rezultate pe termen lung și clasamentele de căutare impact într-un mod foarte semnificativ.

Trend # 3: Creșterea valorii de link-uri câștigate

Când am început cariera mea de blog, am crezut că „dacă-l construiesc, ei vor veni.”

Asta nu sa întâmplat niciodată. Promovarea conținutul tau pentru a crește gradul de conștientizare publică și link-uri a câștigat este mult mai important decât constientizeaza majoritatea.

ddghg

Trend # 4: mai mult accent pe construirea de link-uri rupte

Multe strategii de link building arata suspect și pot face site-ul sensibil la lovituri de Google. Dar, cu link building rupt, nu trebuie să iti faci griji despre asta.

5862566-Conceptual-chain-with-a-rusty-broken-link-suggesting-weaknesss-in-a-team-3d-render-Stock-Photo

Linkurile rupte pot fi cea mai eficientă strategie SEO, în ani. În special, link buildingul este atragator, deoarece succesul campaniei este direct proporțională cu cât de mult bine faci pentru web.

Un link rupt este pur și simplu un link doar că – un link care nu mai este funcțională. Când faci clic pe textul ancora, te duce la o pagină 404, sau o pagină nevalidă.

Din cele 5 strategii inbound link-uri majore pentru constructii, link building rupt este cel mai eficient, și un mod mai sigur de a îmbunătăți performanța ta de căutare, fără a ridica un steag roșu îm fața Google.

broken-link-checker-404-page-not-found

Trend # 5: Mențiunea brandului și co-citatiile vor avea un impact de performanță avansată

Nu este nici un nou termen de SEO, nici ceva ce Google a cerut specialistilor SEO pentru a face.

Cu toate acestea, este o tendinta puternica de SEO din cauza impactului acesteia asupra percepției de ansamblu a unui link în raport cu actualizarea Google Penguin și actualizarea anti-spam.

Google-Penguin-3.0

Când Google a început devalorizarea legăturilor de slabă calitate, și a început sa acorde o atenție mai mare la domeniul și pagina de link-uri, co-citările a devenit extrem de populare.

Ce este o co-citare?

Co-citarea este noul mod de a amplifica puterea de link-urile dvs., fără legătură directă.

fgdfdg

KISSmetrics definește co-citările ca situația în care un website sau un brand este menționat, dar sunt legate de două surse diferite.

De exemplu, site-ul B menționează Site C, și vice-versa, fără hyperlink real – doar o mențiune.

sfhf

Conceptul este simplu: „site-uri bune cu legături către alte site-uri bune.”

De exemplu, atunci când vă gândiți de SEO, care blog-uri vin in minte? Probabil Moz, Search Engine Journal, Search Engine Land, QuickSprout.

Cand te gandesti la blogging-ul, ce blog-uri care vin in minte? ProBlogger, BlogTyrant, Bloggingwizard.

Și pentru comercializare de conținut? Aș recomanda Content Institutul de Marketing, Copyblogger, MarketingProfs, conținut Marketing Up.

Dacă vrei să obții mentionari de brand de la alte bloguri, începe prin crearea de conținut epic. Cu conținut epic, poți comanda atenție.

Trend # 6: căutare optimizata pe platforme, dispozitive, și canale

Ești pregătit pentru goana dupa aur mobil?

Publicul tinta nu mai într-un loc sau pe un singur dispozitiv. Mobilul a preluat.

mobile-optimization-and-google-rankings

Să încercăm un mic test-grilă: Având în vedere numeroasele dispozitive și platforme care publicul țintă răsfoiește pe Web cu, dispozitiv care ar trebui să iti optimizezi site-ul?

  1. PC
  2. Tablete
  3. Smartphones

Intrebare capcana. Nu există un singur răspuns. Răspunsul este  Toate cele de mai sus.”

Google vrea sa satisfaci utilizatorii, indiferent de ce dispozitiv  folosesc. Actualizarea-mobil-friendly care a intrat în vigoare la 2015-4-21 a consolidat importanța de a da utilizatorilor de telefonie mobilă un loc de joaca la egalitate cu utilizatorii de PC.

Veți observa că în acest post, am subliniat importanța tendinței SEO spre ceea ce utilizatorii doresc în loc de cuvintele cheie pe care le folosesc.

E același lucru care e în joc aici. Una dintre predicțiile in T3 2014 a fost faptul că volumul de căutare locală de telefonie mobilă va depăși desktopul cu pana la 27,8 miliarde interogări.

dsfff

Google a spus că mai multe cautari au loc pe dispozitive mobile decât pe calculatoare desktop în 10 țări, inclusiv două dintre națiunile cele mai populate (SUA și Japonia).

În plus, un studiu recent de căutare mobilă de Yahoo! Hong Kong a arătat că numărul total de căutări pe dispozitivele mobile a înregistrat o creștere de 43% de la an la an.

 

Concluzie

Având în vedere caracterul în timp real de căutări și modul în care Google poate decide locul tau, ai nevoie pentru a te pregati dinainte de extinderea prezenței in social media a brandului tau.

Aceasta te ajută să construiesti influență puternică și de a spori autoritatea de brand și co-citarea, care sunt semnale sociale, care vor avea un impact in topul tau de căutare pe termen lung.

Personal, îmi place să știu cât mai mult posibil despre cea mai recentă actualizare Google și tendințele în clasamentul de căutare organice, dar nu las niciodată modificările sa controleze modul în care văd SEO, ca un întreg.

Cele mai bune practici SEO testate în timp continuă să producă cele mai bune rezultate, atunci când este cuplat cu o atenție la experiența utilizatorului.

De exemplu, consider cuvintele cheie un instrument care permite să înțelegi clienții. Acesta vă oferă o perspectivă cu privire la psihologia de utilizator și cum să convingă utilizatorii să aibă încredere în tine și să cumpere de la tine. Prin identificarea acestor expresii cheie, ajung să știu din proprie experiență modelul gândirii clientului meu ideal.

Asa ca ma voi concentra pe crearea de conținut util și interesant care abordează gândurile și dorințele lor, fără sa folosesc prea multe cuvinte cheie.

Dacă decizi astăzi sa creezi în mod constant cel mai bun conținut posibil și sa promovezi pe platformele de social media, vei îmbunătăți în cele din urmă locul tau in topul de cautare care va conduce la trafic organic.

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment